90 و آتشي كه نفت به پا كرد
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
90 و آتشي كه نفت به پا كرد

يكي از داغ‌ترين مسايلي كه در برنامه دوشنبه شب از سوي عادل فردوسي‌پور مجري و تهيه كننده اين برنامه مطرح شد بحث انتقال تيم فوتبال نفت تهران به اراك بود. در اين بحث گذشته از گزارشی كه پخش شد كارشناساني به صورت تلفني در برنامه حاضر شدند و به اظهارنظر درباره اين تصميم پرداختند. شايد عجيب‌ترين گفتگو در اين بخش ميان احمدي بيغش نماينده مردم اراك در مجلس شوراي اسلامي و فردوسي پور بود. بحثي كه در پايان دلخوري هر دو طرف را در پي داشت. اين بحث همچنين در فواصل مختلف برنامه مطرح شد.

در بخش پاياني هم نماينده تالش در مجلس شوراي اسلامي و همچنين مسعود رضاييان معاون ورزشي باشگاه فولاد خوزستان و مديرعامل پيشين اين باشگاه به صورت تلفني در برنامه حاضر شده و در اين باره نظر و پيشنهادهاي خود را ارائه دادند.

نماينده تالش كه همزمان در فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي و باشگاه چوكاي تالش سمت‌هايي را عهده دار است در مخالفت با انتقال انجام شده صحبت و دلايل خود را ارائه داد.

آلودگي هواي تهران كه منجر به تعطيل شدن و نشدن رقابت‌هاي ليگ برتر شد نيز يكي ديگر از بحث‌هاي جنجالي برنامه دوشنبه شب نود بود كه تا نيمه‌هاي شب ادامه يافت.

فوتبال ايران در هفته گذشته رخدادهاي بي‌سابقه‌اي را به خود ديده بود كه هيچ يك از آنها از ديد برنامه‌سازان برنامه 90 دور نماند كه نظرسنجي برنامه 90 درباره رخدادهاي اخير باشگاه پرسپوليس و ناكامي سرخپوشان پايتخت دررقابتهاي ليگ برتر از اين جمله بود. در پايان شركت كنندگان در اين نظرسنجي بازيكنان و حواشي‌هاي اخير را عمده‌ترين علت وضعيت كنوني باشگاه پرسپوليس انتخاب كردند.

جابجايي‌هايي كه در شاهين بوشهر صورت نگرفت و در پاس همدان اتفاق افتاد از جمله ديگر مسايلي بود كه فردوسي پور و همكارانش در 90 به آنها پرداختند. رفتن و برگشتن حميد استيلي، حشمت الله مهاجراني و مجيد كنگاني از باشگاه شاهين بوشهر دربرنامه دوشنبه شب مطرح شد.

استيلي در گفتگويي تلفني عنوان كرد كه به خاطر مردم خونگرم شهربوشهر و پيگيري‌هاي ويژه امام جمعه اين شهر بار ديگر به سمتش در شاهين بازگشته است.

علي اصغر مديرروستا سرمربي بركنارشده پاس هم يكي از مهمانان تلفني 90 بود. او با ابراز شگفتي از رخدادهاي اخير در باشگاه پاس همدان اعلام كرد كه از حق و حقوق خودش نمي‌گذرد.

درپايان اين برنامه فردوسي پور فراموش كرد كه نتيجه نهايي نظرسنجي صورت گرفته را به صورت تشريحي براي بينندگانش توضيح دهد. او همچنين اعلام كرد كه نشست خبري دو ديدار برگزار شده از رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران را به خاطر كمبود وقت به هفته آينده موكول مي‌كند.


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: